Hieronder vind u de meeste gestelde vragen over bestellen, orderstatussen en retouren.

Ik heb een bestelling geplaatst, wat kan ik verwachten?
1. U krijgt een bevestiging van uw bestelling per e-mail.
2. Uw betaling wordt gecontroleerd door onze administratie.
3. In ons magazijn wordt gekeken of uw bestelling op voorraad is.
4. Zo ja, uw bestelling wordt ingepakt en verzonden. Zo nee, u krijgt een update met de verwachte levertijd per e-mail of telefoon.
5. U krijgt een e-mail met een bevestiging van de verzending. 

Ik wil een kortingscode en/of cadeaubon gebruiken, waar kan dit?
U kunt uw kortingscode en/of cadeaubon code invullen tijdens het invullen van uw gegevens. Bij het kiezen van de betaal/verzendmethode kunt u onderaan de code invullen. Het bedrag gaat automatisch van het totaalbedrag af. 

Ik wil mijn bestelling retour sturen, hoe werkt dit?
U dient binnen 14 dagen te melden dat u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht. Daarna heeft u nog 14 dagen om uw bestelling bij ons retour aan te bieden. SelectedSolutions vergoedt uw bestelling inclusief de verzendkosten. Let op! De retour kosten zijn wel voor uw eigen rekening.
Ik wil een artikel ruilen, hoe werkt dit?
U dient binnen 14 dagen te melden welke artikelen u wilt ruilen. Daarna heeft u nog 14 dagen om uw bestelling bij ons retour aan te bieden. SelectedSolutions betaalt de nieuwe verzendkosten. Let op! De retour kosten zijn wel voor uw eigen rekening.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?
1. Controleer het product. Het kan zijn dat alleen de buitenkant van de verpakking is beschadigd.
2. Maak een foto van de verpakking, de beschadiging bij het product en van de productverpakking.
3. Stuur de foto's door naar  klantenservice@zwemsportkleding.nl
4. Binnen 24-uur zullen wij reageren op uw e-mail en naar een passende oplossing zoeken in overleg.

Ik heb het verkeerde product (of verkeerde maat) ontvangen, wat nu?
1. Controleer het product.
2. Doe een klein briefje met uw ordernummer en (bijvoorbeeld) de gewenste nieuwe maat bij uw retourzending. 
3. Stuur het product het liefst met de originele verpakking en de originele kaartjes aan het product retour naar ons retouradres: 

Retouren Zwemsportkleding 
Karperveen 215 
3205 HB Spijkenisse 
Nederland
Betalen
 Welke betaalopties zijn er?
Bestellingen
 Ik heb een bestelling geplaatst, wat kan ik verwachten?
Kortingscode en/of Cadeaubon
 
Retouren
 Ik wil mijn bestelling retour sturen, hoe werkt dit?
 Ik wil een artikel ruilen, hoe werkt dit?
 Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?
 Ik heb het verkeerde product (of verkeerde maat) ontvangen, wat nu?