Wilt u het product binnen 30 dagen ruilen voor een ander product?
U dient binnen 14 dagen aan ons kenbaar te maken dat u een product wilt gaan ruilen. Daarna heeft u nog eens 14 dagen om het product bij ons terug te krijgen. Dit kan door het bij ons af te geven in de winkel of door het terug te sturen per post. Vermeld duidelijk op het online aanmeldformulier welk vervangend product of een andere maat u wilt ontvangen.

Ruilen voor een goedkoper product​
Is het vervangende product goedkoper dan het product dat u gaat retourneren?
Dan krijgt u het verschil teruggestort.
Zodra we uw product retour hebben ontvangen, heeft u het vervangende product vaak alweer binnen een paar werkdagen in huis.
Het restbedrag krijgt u binnen 3 werkdagen na ontvangst van uw nieuwe product retour op uw rekening teruggestort.

Ruilen voor een duurder product​
Ruilen voor een duurder product mag ook. Na ontvangst van uw retour ontvang u van ons een uitnodiging per mail om het verschuldigde bedrag te betalen. Na ontvangst van uw betaling heeft u het vervangende product vaak alweer binnen een paar werkdagen in huis.

Toch niet tevreden over uw product?
Binnen 14 dagen na ontvangst van uw product kunt u uw product retourneren bij onze winkel of via het online retourformulier.
Na het invullen van dit formulier heeft u nog eens 14 dagen de tijd om uw product terug te sturen.

Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. U begrijpt vast dat u de volgende artikelen niet kunt terugsturen:

  • Artikelen die zijn gebruikt;
  • Ingewisselde of ingevulde vouchers, Cadeau en tegoedbonnen;


Geld terug
Als het product in originele staat, met verpakking en compleet bij ons binnenkomt, storten we het volledige aankoopbedrag terug op uw rekening. We doen er alles aan om het binnen 3 werkdagen na ontvangst terug te storten. Soms lukt dit niet. Maar u kunt ervan uitgaan dat u uiterlijk 14 dagen na uw retourmelding het geld terug hebt.


You have 30 days to decide if the item is right for you. We will refund any item(s), provided that the item(s) has not been damaged, soiled, washed, altered or worn and that all labels and tags are attached. If, for example, you prefer another size or another color, you must place a new order in our online store. 

Do you want to return something? Please make sure you respect the following criteria: 

- You can return any item for a refund within 30 days of receiving your original order. 

Please note that due to their nature, customized/personalized items, such as Water Polo Caps, Swimsuits and t-shirts cannot be returned unless defective or damaged during shipment. 

- All items must be unworn and in their original condition. Returned items should include tags and any packaging e.g. shoes should be returned with the original shoe box. Please do not attach any labels or duct tape directly on item´s packaging. 
- In the unlikely event that an item is returned to us in an unsuitable condition, we may have to send it back to you. 
- The items are your responsibility until they reach our warehouse, so make sure it’s packed up properly and can’t get damaged on the way! We recommend you obtain a proof of postage. Our returns address is: SelectedSolutions h/o Swimwin.com Kerkweg 40B 3214 VE  Zuidland, The Netherlands.

You also have the right to revoke from the contract without the need to provide any reason. All items must be unworn and in their original condition. The revocation period is 14 days from the date you have received your order. In order to exercise your revocation right, you must inform us using the return form by means of a clear declaration of your revocation of this purchase.